Om meg

Bildet mitt
En lykkelig gift dame, med 3 herlige barn! Vi pusser for tiden opp mitt barndomshjem....

onsdag 12. desember 2012

Pepperkakebaking....

En litt hektisk tid er over. Norsk muntlig eksamen gikk fint, og jeg kan puste lettet ut. Endelig tid til å ta for meg juleforberedelsene....

Lørdag ble den store pepperkakebakedagen. Store og små trykket ivrig ut hjerter, stjerner, mann og dame, og de litt mer utradisjonelle: krokodille, dinosaur og knerten. Og ja, vi brukte ferdig kjøpt deig (glutenfri).



 Pepperkakehus ble også lagd. Et hus og en garasje til Gråtass... Minstemann har ikke glemt fjorårets Gråtasslåve http://www.johansen8.blogspot.no/2011/12/pepperkakebakerdagen.html, og var egentlig ikke helt fornøyd med bare en garasje.....



En plass til Gråtass ble dei iallefall!!!!

Ingen kommentarer: