Om meg

Bildet mitt
En lykkelig gift dame, med 3 herlige barn! Vi pusser for tiden opp mitt barndomshjem....

torsdag 29. november 2012

Adventstid!

Stua har i dag blitt pyntet og er klar for adventstiden.  Jeg er en ordentlig"juleelsker". Synes det er en så flott tid, mange tente lys, forventningsfulle barn og voksne, kakelukt, gløgg, ja, her kunne oppramsingen blitt lang...  Adventstiden er min favoritthøytid!



 Min vakreste oynt; De tre visemenn, fra Hadeland Glassverk.
 Adventstaken i stua har en enkel pynt, rett og slett kongler på et fat. Lysene pyntet jeg med et stoffbånd og festet de med metallnummer! Enkelt, men flott!



Nissene er ikke tatt frem enda, men derimot juleevangeliets hovedpersoner har fått en sentral plass!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var en fin start på adventstiden. Har du rød jul? Kanskje du blir å blogge mere i 2013, du har en veldig fin og jordnær stil. Hilsen Silje