Om meg

Bildet mitt
En lykkelig gift dame, med 3 herlige barn! Vi pusser for tiden opp mitt barndomshjem....

onsdag 14. november 2012

PAPPA 60 ÅR


PAPPA`N MIN FYLTE 60 ÅR DEN 4. NOVEMBER. I den forbindelsen ordnet vi (min søster, mamma og jeg) i stand en  liten overaskelsesfest for han.  Han viste at noe skulle skje, men ikke hva og hvor....


En overrasket og glad 60 åring, ankommer festen. Barnebarna står klare med "champange" og klare for å skåle for morfar!

 Min svigerfar er utrolig flink til veldig mye, deriblant å dikte sanger. Han hjalp barna med å skrive en  sang til morfar. De var utrolig flinke og fremførte sangen så flott!!!! Må si at vi var ganske så stolte over våre håpefulle!




Min søster, Linda og vår farmor!!!! Artig å være med å feire sin sønns 60 års dag!



Malin ble veldig sliten...


                                                   Mamma og pappa stor koser seg!
                                          
                                            GRATULERER MED DAGEN, PAPPA!

Ingen kommentarer: