Om meg

Bildet mitt
En lykkelig gift dame, med 3 herlige barn! Vi pusser for tiden opp mitt barndomshjem....

onsdag 28. november 2012

Så tenner vi et lys i kveld....


Vinterhagen er adventsklar! Ble riktig så koselig synes jeg. Jeg pleier å kjøre lillatoner i adventstiden, men i vinterhagen har det blitt mye hvitt og bittelitt rødt! Er jo inne i en "naturmodus", så når jeg kom med en grein for å henge opp i taket, ristet mannen på hodet. men så snill som han er hjalp han med å få den opp!!!!



 Hvite kubbelys pyntet med "lysdekrasjon". Klistremerket la jeg i vann til det løsnet fra papiret, og la det på lyset... Genialt enkelt, og fint ble det jo også!!!!



Vilde og Malin har lagd flott lykter!

Joda, vet jo at 1. advent er til søndag, men har tjuvstartet litt....det må jo være lov ;)

Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede.
Det står og skinner for seg selv og oss som er tilstede.
Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede.
Mer advent kommer etterhvert som rommene i huset blir ferdig;)



 

1 kommentar:

Olstad sa...

Så fint det blitt hos dere da, pynten på lysene var jo genial. Jeg har kjøpt noen staker det står 1,2,3,4 på jeg som man skal stappe Te-Lys i så spent på om jeg finner de igjen.