Om meg

Bildet mitt
En lykkelig gift dame, med 3 herlige barn! Vi pusser for tiden opp mitt barndomshjem....

lørdag 29. desember 2012

Julaften 2012

 








En julepyntet stue... Jeg er veldig glad i fargen rød, så her er julen fylt med rødt!!!  Pynten i år har bestått mye av naturmaterialer, røde- og sølvfarga julekuler, blomster og lys. Svibler er utrolig flotte (selvom jeg tåler de dårlig..atsjoooo....), men jeg synes de er dessidert flottest før de springer ut. Fikk et tips om å ikke vanne de, da blir de ikke så høye, og det funket. Jeg synes ikke de er så fine når de blir veldig lange... 




Vilde har lagd nisse på skolen... Utrolig fin!!!!




På julaften hadde vi besøk av mamma og pappa (mine foreldre). Vi spiste nydelig julemat (ja, ribba ble perfekt med sprø svor) og vi koste oss veldig. De minste i huset var ganske ivrige på alle pakkene under treet... Og som alltid fikk de mange flotte gaver. Tusen takk til alle for flotte gaver!!!!


 Borddekking: julekuler, kvist, lys, roser...

 3 festkledde barn

 Og jammen kom nissen i år også!!!!! Henrik mente nissen var litt liten, så han tror det var et nissebarn som går på skolen..... Mulig han hadde rett ;) Vilde gikk iallefall glipp av hele nissen....;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt de stjernene i slynge på bordet?

Hege Terese Johansen sa...

De har jeg kjøpt i en butikk som heter Monicas Interiør på Sofiemyr. Hun er på facebook... Butikken kan anbefales på det høyeste, utrolig mye fint... Dessuten er Monica min kusine:) Jeg elsker den lysslynga...