Om meg

Bildet mitt
En lykkelig gift dame, med 3 herlige barn! Vi pusser for tiden opp mitt barndomshjem....

fredag 21. desember 2012

Du grønne glitrende....

..tre, goddag,,,,



 Ivrige barn pynter juletreet (ja, i pysj og morgenkåpe...). Alltid moro å se på gleden barna viser når de pynter og spenningen øker!!!!
Jeg ville ha juletreet i en kurv i år. Flinke mannen sveiset og ordnet en juletrefot som passer supert oppi kurven! Jeg synes det ble riktig så fint....

I morgen må jeg prøve å ordne resten av huset... og pakke inn de siste gavene, handle inn resten, stryke duker...uff og uff, jeg som trodde jeg snart var ferdig!!!! Jaja, blir vel jul allikevel!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var et vakkert juletre det,og så hyggelig at barna deltar! Genialt med kurv da slipper man jo foten som ofte er mindre pen.
Ønsker deg en riktig god jul!
Hilsen Sirri

Anonym sa...

Hei.
Hvorfor har du ikke blogget på lenge?
Savner innlegg av julepyntet hus, julegaver etc. hilsen Sirri