Om meg

Bildet mitt
En lykkelig gift dame, med 3 herlige barn! Vi pusser for tiden opp mitt barndomshjem....

tirsdag 1. januar 2013

GODT NYTT ÅR!

Så har året 2012 takket for seg... Et år som har vært et "vanlig" år for oss. Ikke noen store overraskelser, ingen familieforøkelse, ikke flytting eller bytting av jobb, men stabilt og trygt. Og godt er det :) Freddy jobber på Sletta Auto og har nok å gjøre der. Sykkling har blitt hans store hobby i løpet av året... Vilde og Malin  spiller kornett, synger i kor, danser og går på speider`n.  Malins interesse for hester blir bare større og større, og rommet er helt dekket med "hesteplakater". 2013 store ting for henne er sommerens leir, hele 5 dager med hest og ridning!!!! Begge jentene trives på skolen og har mange gode venner der. Henrik går i barnehagen, og der trives han godt. Ukens høydepunkt for han er onsdager, da er det nemlig trening. Det liker han veldig godt. Og jeg jobber i enda i Menighetens Barnehage i Trømborg, og trives med det. Deilig å ha en jobb hvor man blir møtt med mange gode klemmer av små bløte kinn... Det nye for min del er at jeg har hivd meg på studentbenken igjen. Det er en del jobb, men nå er jeg halvveis.... Så får vi se hva 2013 vil tilby...
Sommerferien i 2012 var en opplevelse for oss. 3 uker i vakre Thailand. En herlig ferie, opplevelse og mange gode minner som vi stadig snakker om!

2012 siste dag feiret vi her hjemme sammen med 2 gode vennepar. Hummersuppe, kalkun og panna cotta ble fortært, raketter ble sendt opp og vi hadde en flott kveld!

Takk for alle gode minner i 2012!







1 kommentar:

Anonym sa...

Godt nytt år! Så flotte barn! Kan du legge ut flere glutenfrie oppskrifter? Hilsen Sirri