Om meg

Bildet mitt
En lykkelig gift dame, med 3 herlige barn! Vi pusser for tiden opp mitt barndomshjem....

torsdag 10. januar 2013

Bildeproblem...

Endelig kan jeg legge inn bilder på bloggen igjen. Har i noen dager ikke fått lagt inn bilder på bloggen. Men min snille svigerinne hjalp meg, og løste problemet fort... Tusen takk, Line. Problemet ligger hos Internett explorer, så jeg lastet ned Chrome, og da gikk det fint:)


Husk å mat småfuglene... Stakkars små, ikke lett å finne noe mat når alt er frossent og hardt. Vi har kjøpt et nytt fint fuglemater (heter det det?) Håper mange fugler finner veien og spiser seg gode og mette!

3 kommentarer:

Anonym sa...

For et pent fuglehus, hvor har du kjøpt det?

Hege Terese Johansen sa...

Hei!
Takk for det. Synes fuglehuset var veldig fint. Jeg kjøpte på Rusta(Töcksfors, Sverige. Kostet bare 49 kr:)

Hege

Anonym sa...

Skal du ikke legge ut innlegg snart?