Om meg

Bildet mitt
En lykkelig gift dame, med 3 herlige barn! Vi pusser for tiden opp mitt barndomshjem....

torsdag 19. august 2010

FØRSTE SKOLEDAG:)

I dag var det 1. skoledag for Malin Aurora. Og skal si det var ei veldig spent jente i dag. Det å begynne på skolen er både spennende, gøy og bittelitte gran skummelt... Men Malin taklet dette fint, og til stor glede fikk hun lekser første dag (skal minne henne på hvor glad hun var for lekser jeg, når hun er en 13- 14 år...) Her hilser Malin på lærern sin, Hilde... Det var ikke så skummelt, for hun kjenner jo Hilde.
Stas å ha en 1.- og 2.klassing , og en barnehagegutt i hus. Deilig at hverdagen er tilbake!


1 kommentar:

Olstad sa...

Så stolt og fin hun var. Var så spendt på antrekket hun som hadde så mange å velge på.

Det er kanongodt at hverdagen er her igjen. Margrethe begynner i ny barnehage mandag og da blir det litt hverdag for Harald og meg også.

Ha en fin helg om vi ikke blogges.