Om meg

Bildet mitt
En lykkelig gift dame, med 3 herlige barn! Vi pusser for tiden opp mitt barndomshjem....

mandag 23. august 2010

FOTBALLTRENING!

Diskusjonen her hjemme har vært håndball eller fotball??? Jeg synes håndball er artig å se på, og syntes derfor at jentene skulle begynne med det. Men Vilde fortalte meg da at håndball er U...Hun skulle sparke fotball...og det ville Malin også! Jaja, da får jeg gi meg da... Så i dag dro vi til sportsbutikken og kjøpte inn utstyr. Første trening var allerede i dag. Vilde scorte mål, gjett om hun var stolt. Og jeg må innrømme at jeg hadde det gøy der jeg satt på sidelinja og så på!


1 kommentar:

Olstad sa...

Tanktehjertet gleder seg selvfølgelig over at jentene valgte etter tantes smak. Her hos oss har det vært fotballkamp i dag med stort tap... Så nå er det 2 uker til neste kamp og trening på onsdag.