Om meg

Bildet mitt
En lykkelig gift dame, med 3 herlige barn! Vi pusser for tiden opp mitt barndomshjem....

lørdag 7. juli 2012

Badet vårt!






Jeg har fått forespørsel om bilder av badet vårt. Og her er de:) Badet er lite og trangt, men slik er det i disse 70-80 tallshusa! Heldigvis har vi et bad til i huset, der har vi dusj og badstue. Badet har ikke vi gjort noe med da vi liker fargene som var der. Det er panel på 2,5 av veggene som er malt i en flott gråfarge(som jeg ikke har navnet på). Veggene rundt badekaret har hvite fliser. På gulvet er det også hvite fliser, det gjør rommet lyst og gir en helhet. Badromsinnredningen er egentlig kjøkkeninnredning fra IKEA. Det gir større skap med mye plass i!

Jeg liker badet vårt jeg!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Det var jo et kjempefint bad,så fine farger og for en luksus med vindu på badet da!
God sommer
Hilsen Sirri

Anonym sa...

Tar du på deg innredningsoppdrag?
Bor i ski,akershus hadde trengt litt hjelp. Du har det jo så fint,men du er utdannet innen interiør så da har du det vel i blodet!
Fint om du gir beskjed hvis du er ledig for oppdrag.Fra Anna

Hege Terese Johansen sa...

Hei! Jeg er ikke utdannet innen interiør, er faktisk førskolelærer! Men er veldig interessert i interiør:) og synes det er gøy!

Anonym sa...

Hallo.
Kan du ikke poste et innlegg snart? Ønsker gjerne å lese om stue,kjøkken,uteplass og litt baketips om du har mulighet il det?
Veldig fin blogg, bare synd du poster så skjelden.. Kathrine Lunde

Hege Terese Johansen sa...

Hei Kathrine Lunde! Beklager at jeg har blogget lite i det siste... Vært på ferie i Thailandi 3 uker og har ikke helt landet! Lover å poste litt uteplass i morgen! Takk for hyggelig talbakemeldinger!Hege