Om meg

Bildet mitt
En lykkelig gift dame, med 3 herlige barn! Vi pusser for tiden opp mitt barndomshjem....

mandag 26. desember 2011

Julaften 2011

Bordet dekket klart for en herlig julemiddag. Kongler og tre preger årets bord.




Pepperkaker ble brukt som bordkort. Det var populært hos barna...



Lysslynge med stjerner i papp, ga et utrolig flott lys når det mørknet ute. Lysslyngen har jeg kjøpt hos " Monicas interiør".




Julaften ble vellykket. Deilig mat og drikke, nissebesøk,pakker, glade barn, glade voksne, kaker, riskrem, godis, trekkspill......

FORTSATT GODJUL TIL ALLE SAMMEN!






1 kommentar:

Anonym sa...

siden du nevner trekkspill tar jeg en råsjans og tipper at dere feiret jul med min kjære tante Tove og onkel Anders i år:)
Ha en fortsatt god jul og et godt nyttår. Julehilsen fra Anita m/familie