Om meg

Bildet mitt
En lykkelig gift dame, med 3 herlige barn! Vi pusser for tiden opp mitt barndomshjem....

lørdag 19. februar 2011

Nytt prosjekt på pinnene!

Tidligere viste jeg frem den flotte Marius genseren til Henrik, som mormor har strikket. Den ga inspirasjon, så nå er prosjektet "Marius- tunika" til Malin!!!! (Så også denne flotte tunikaen på en blogg jeg følger med på ! Takk for inspirasjon, Hobbyfruen!)
Sendte mannen avgårde i dag for å kjøpe garn, og jammen gikk det fint. Mulig damene i strikkebutikken lurte litt, men, men... Samme det, så lenge jeg fikk garn. Samtidig med denne tunikaen driver jeg med en fargerik tunika til min niese... men uff, den er jeg sååååååå lei, så spørs om den blir ferdig... Hmm, skal ta meg sammen og prøve å få den klar til montering i løpet av vinterferien, for tunikaen er skikkelig fin og tøff!
Skal også prøve å huske å ta bilde av snuppene med hver sin vest, som jeg bare har vist på pinnene! De ble virkelig varme og gode!

1 kommentar:

Maria sa...

Heisan. Takk for besøket i bloggen min.
Det må nok være feil i mønsteret ja. Det er flere av størelsene det står feil på.
Husker ikke i farten hvor mange cm jeg strikket,men se i mønsteret ditt du,så teller du deg fram til riktig str utifra det minste og frem til det største cm målet på lengden.
Gud det ble dårlig forklart.